Punktualnie z początkiem nowego roku mój komputer przestał działać. To zmusiło mnie do kupienia nowego komputera z
systemem Windows 10 Pro oraz wszystkimi programami potrzebnymi do pracy. Wszystko świetnie, ale jedna rzecz bardzo mi
przeszkadzała. Eksplorator plików nie wyświetlał podglądu dokumentów Word, podczas gdy w przypadku innych formatów plików ten
problem nie występował. Po wielu godzinach szukania przyczyny błędu doszedłem do wniosku, że najwidoczniej Windows 10, OneDrive
oraz Microsoft Office nie współpracują ze sobą dobrze. Pojawiają się różne niedogodności, jeśli połączy się swój lokalny katalog z
dokumentami na dysku OneDrive. Występuje nie tylko problem z podglądem, ale także otwieraniem i zapisywaniem dokumentów Word.
Trzy spośród najważniejszych produktów Microsoftu nie są ze sobą kompatybilne! Do specjalistów z Microsoftu: proszę niezwłocznie
naprawić problem! To pokazuje, że tzw. usługi chmurowe, o których piszemy w tym numerze, wciąż wymagają udoskonalania.
Rafał Janus
Redaktor prowadzący