Reklama działa najlepiej, kiedy trafi a do klienta, akurat zainteresowanego reklamowanym produktem. Chcesz kupić samochód? Z większą uwagą przyjrzyj się wtedy reklamom samochodów. Interesujesz się nowym telewizorem? Wtedy Twoją uwagę przyciągnie oferta z rynku sprzętu elektronicznego. Google stworzyło odrębną branżę, a co za tym idzie model biznesowy wart miliardy dolarów z tej prostej do obserwacji zachowania klientów. Firma oferuje szereg niezwykle przemyślanych, użytecznych i bardzo praktycznych usług, których używasz codziennie, za darmo. Ale im więcej korzystasz z takich usług, tym więcej zdradzasz Google na temat swoich zainteresowań – bez swojej wiedzy.
Najwyższy czas więc dokładnie przyjrzeć się temu, co Google dowiaduje się o Tobie i jak możesz położyć temu kres. Dzięki środkom zaradczym z tego numeru Google nie będzie już dłużej Cię szpiegował.