Coraz więcej naszych aktywności przenosi się do Internetu. Można tam zrobić zakupy, przeczytać najnowsze wiadomości, zaplanować podróże, utrzymywać kontakt ze znajomymi i wiele innych. Skoro o zakupach mowa, wiadomo powszechnie, że reklama jest dźwignią handlu. Jeśli ten przenosi się do Internetu, to samo dzieje się z reklamą.
Producenci kosmetyków, artykułów gospodarstwa domowego czy urządzeń elektronicznych szukają sposobów, by zwrócić uwagę na swoje produkty. Coraz częściej odchodzą od typowych reklam, a próbują przemycać swoje reklamy tam, gdzie skupia się uwaga internautów.
Popularne jest reklamowanie swoich produktów w serwisach z nagraniami wideo, ponieważ cieszą się one bardzo dużą popularnością. Czasami kanał z produkcjami jednej osoby jest śledzony przez dziesiątki lub nawet setki tysięcy osób. W takich okolicznościach nie powinno dziwić, że pojawiają się zupełnie nowe zawody. Jednym z nich jest influencer, o którym możesz przeczytać w niniejszym numerze.
Rafał Janus
Redaktor prowadzący